Home, artikelen voor in huisOutside, artikelen voor buitenGifts, cadeauartikelen voor iedereenLifestyle, artikelen die u in het dagelijks leven gebruikt

Waar vind je 4Seasonshop?

Veelgestelde vragen (FAQ)

Hoe kan ik 4seasonshop telefonisch bereiken?

Onze winkels zijn telefonisch niet bereikbaar. Op deze pagina treft u de meest gestelde vragen waarmee u wellicht ook uw vraag beantwoord krijgt. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u de klantenservice mailen via de link onderaan deze pagina. Om lage prijzen te kunnen hanteren en optimale efficiëntie te behalen hebben 4seasonshop en al haar vestigingen geen telefonische klantenservice.

Ik wil graag meer informatie over een bepaald artikel

Al uw vragen over producten kunnen beantwoord worden door de medewerkers in de vestiging. Zij staan u graag te woord.
Het is niet mogelijk om onze filialen telefonisch of per mail te bereiken.

Kan een artikel dat uit het assortiment is nog besteld worden?

Slechts 30-35% van ons assortiment zijn vaste producten, de overige items wisselen continu. Als een artikel uit het assortiment verdwijnt wordt het in alle winkels uitverkocht, op = op. Nabestellen is dan niet meer mogelijk. U dient een 4seasonshop filiaal te bezoeken om na te gaan of een product nog op voorraad is.

Ik wil weten of een artikel op voorraad is

Door het sterk wisselende assortiment zijn wij niet in staat om de voorraad per winkel bij te houden. Het is ook niet mogelijk om telefonisch contact te maken met onze winkels. Wij vragen u vriendelijk om daarvoor een van onze filialen te bezoeken.

Kan ik artikelen bestellen?

Voor bestellingen kunt u terecht in één van onze winkels, onze medewerkers zijn u graag van dienst. Telefonisch of per mail bestellen is niet mogelijk.

Kan ik producten ruilen of retourneren?

Binnen acht dagen kunt u, op vertoon van de kassabon, artikelen ruilen in het filiaal waar u het artikel aangeschaft heeft. U kunt uw aankoop niet in geld terug ontvangen, wel kunt u een vervangend artikel uitzoeken.
Er zijn artikelen welke niet geruild kunnen worden. Dit staat aangegeven bij de artikelen in het filiaal. Ook ondergoed, panty’s, sokken en maillots waarvan de verpakking geopend is, kunnen in verband met hygiëne niet geruild worden.

Moet ik een artikel ruilen in het filiaal waar ik het artikel heb gekocht?

Een artikel kunt u alleen ruilen in het filiaal waar u het aangeschaft heeft. Op vertoon van de kassabon en indien het product in de originele, ongeopende en onbeschadigde verpakking zit, kunt u het artikel ruilen of een vervangend artikel uitzoeken.

Mogen gebroken artikelen van glas en/of aardewerk geruild worden?

Voordat u onze winkel verlaat dient u zelf te controleren of het product beschadigd is. Een gebroken artikel kunt u helaas niet ruilen. Indien het artikel onbeschadigd is kunt u deze, op vertoon van de kassabon, wél ruilen.

Komt er binnenkort een 4seasonshop filiaal in mijn omgeving?

Indien er informatie beschikbaar is over nieuwe filialen dan vindt u dat op de overzichtspagina van al onze winkels.

Is het mogelijk om een 4seasonshop filiaal in eigen beheer te openen?

4seasonshop is een franchise onderneming, het is daarom mogelijk uw eigen winkel te openen. Met de unieke shop in shop formule is 4seasonshop ook ideaal te integreren in uw bestaande (winkel)pand, tuincentrum, etc. Voor informatie kunt u zich wenden tot de klantenservice via klantenservice@4seasonshop.nl.

Tot wie kan ik mij wenden wanneer ik een vraag of klacht heb?

Voor vragen of klachten over artikelen staan onze medewerkers in het filiaal voor u klaar. Neemt u altijd het product (inclusief originele verpakking) en de kassabon mee. Indien uw vraag of klacht in de winkel niet beantwoord kan worden zal het hoofdkantoor uw verzoek afhandelen.

Hoe kan ik op de hoogte blijven van nieuwe aanbiedingen?

Via onze Facebookpagina houden wij u op de hoogte van het laatste nieuws en de nieuwste aanbiedingen, u kunt ons volgen via facebook.com/4seasonshopNL.

Is uw vraag niet beantwoord?

Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice via het e-mail adres klantenservice@4seasonshop.nl. 4seasonshop zal u zo spoedig mogelijk te woord staan.